הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

21.11.2016

הדיקטטורה הישראלית הראשונה בעת המודרנית – דוח ביניים


מי שאינו מבין כי אמירתו של יהודה וינשטין ליועצי ראש הממשלה אשר
התראיינו לתכנית עובדה ואשר התלוננו בפניו על הטרדות מיניות של נתן
 אשל, "מה עשיתם לי שמתם לי חביתה על הראש" משמעותה הינה כי סמכות
התביעה הפלילית המצויה לכאורה בידי היועץ המשפטי לממשלה עברה
למעשה זה מכבר לידיו של בנימין נתניהו. כי אז הוא שוגה באשליות.



מי שאינו מבין שכאשר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הצהיר,
עוד בטרם שקע האבק על הסערה שהתעוררה באחת מפרשות השחיתות החמורות
 ביותר בתולדות מדינת ישראל, הלא היא פרשת רכישת הצוללות, כי לפרשה
אין היבטים פליליים, וכי הדבר מעיד שהיועץ המשפטי לממשלה הפך
 לבובה על חוט המנוהלת על ידי בנימין נתניהו. כי אז הוא שוגה באשליות.

מי שאינו מבין ששתיקת המחוקקים בישראל (הכבשים)  נוכח הגילויים
הסנסציונים בתכנית עובדה, מעידים ששליחי הציבור הנמצאים בכנסת
 ישראל הפכו  למעשה "למקהלה יוונית" (חותמת גומי) המאשררת תמיד
 את פעולתו של הדיקטטור אינו מבין כי הרשות המחוקקת יוק (כלום) והוא

מי שאינו מבין שהיועץ המשפטי לממשלה אשר הוגשו לו, בתקופה של למעלה
משבעה חודשים, אין ספור מסמכים וראיות המפלילים את בנימין נתניהו,
 ולרבות שני עדי מדינה, נמנע בכל דרך מלפתוח בחקירת משטרה כפי
שמתחייב על פי הדין, וכי הדבר מעיד שהדמוקרטיה הישראלית עברה
וחלפה מן העולם זה מכבר כי אז הוא שוגה באשליות.


תגובה 1:

  1. הבלוג שלך תופס תאוצה, יותר ויותר אנשים שאני פוגש מכיוונים שונים קוראים, ונדהמים. העבודה שלך חשובה מאין כמוה, להצלת המדינה מארגון הפשע. חזק ואמץ

    השבמחק