הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

14.4.2017

"ארץ נעדרת" פוסט פרידה – "עלי בריקדות ניפגש"


חברים, לפני שלוש שנים העליתי את הבלוג "ארץ נעדרת" לחלל האוויר ובו ביקשתי לחשוף את השחיתות השלטונית במדינת ישראל. מה שהחל כפרסום פוסטים של ביקורת על השחיתות ברשות המיסים- אותה ייצגתי כב"כ היועץ המשפטי לממשלה, במהרה התפשט לחשיפת שחיתויות בכל רשויות השלטון ובראשן ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לצערי לאחר שלוש שנים, הגם שנחשפו בבלוג אצלי, פרשיות שחיתות בקנה מידה של סינדיקט פשע בינלאומי, הדברים לא הגיעו לכדי הליכים משפטיים אמתיים כנגד ראשי השלטון המושחת. אמת נכון הדבר שמדינת ישראל של "אפריל 2017" אינה כלל אותה מדינה שהייתה "באפריל 2014" ולו בשל העובדה שפרצופו המכוער והמושחת של הממסד נחשף ברבים, ועל כך ניתן להתבונן בסיפוק לא מבוטל.

ואולם, במדינה דמוקרטית, המבחן הכוח של "חופש הביטוי" אינו ביכולת של הפרט לומר את ביקורתו על השלטון, אלא ביכולת של ביקורת זאת להניע את הציבור להביא לידי שינויים שלטוניים ופרסונלים כתוצאה מחשיפת פשעים ומעשי שחיתות של בכירי הממסד. לצערי בתחום זה ניכר כישלון חרוץ. במה דברים אמורים?



מעשה גניבת השלטון במדינה בבחירות 2015 על ידי המפלגה השלטת הגדולה במדינה, אשר התברר מעל לכל ספק מקצועי וסטטיסטי שנעשה בהונאת מחשב, עבר לסדר היום אצל הציבור, בעיתונות הממוסדת ואצל נבחרי הכנסת כאילו לא היו דברים מעולם. הגדיל לעשות בעניין זה מפכ"ל המשטרה אשר במענה לדרישת המבקר לחקירה ממצה של הנבחירות בדוח המבקר (66ג) ולדרישת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית – כבוד שופטת בית המשפט העליון- אסתר חיות, סירב לקדם את חקירת הונאת הבחירות ולהגיש לציבור מסקנות וזאת במשך למעלה משנה, עד כי יו"ר ועדת הבחירות נאלצה להתפטר מתפקידה.

 ממסד שלטוני – לרבות חברי כנסת, שרים, פרקליטים, שופטים, יועצים משפטיים אשר התברר כי הינם מינויים של הפשע המאורגן – ארגון אשר שולט בכל הנעשה במדינה לרבות מערכת המשפט, הכלכלה הישראלית, ראשות המיסים וכמובן שליטה מוחלטת בראש הממשלה, כל אלו הוציאו הלכה למעשה את מדינת ישראל ממשפחת העמים הדמוקרטים.
מדינה שבה שופטים, ולרבות שופטי בית המשפט העליון מקבלים איומים מהפשע המאורגן, אשר שולט באמצעות ראשות המיסים ובאמצעות שליטה בייעוץ המשפטי לממשלה, הן בתנאי העסקה של השופטים והן בחשיפת פרטי חייהם האישיים והאינטימיים כאמצעי סחיטה, הינה עדות לשלטון הפשע אשר מנהל את מדינת ישראל.

ואם למישהו עוד נותר ספק במציאות קשה זו די אם יתבונן בראש ממשלת ישראל אשר רשימת הפרשיות הפליליות אשר נחשפו לגביו אל מול פני האומה בפרטי פרטים (תעשיית מתנות, קשרי הון שלטון עיתון, פרשת הצוללות והונאה בבחירות) לא היה בהם להניב במשך למעלה משנה, אפילו לא כתב אישום אחד לפליטה, דבר המעיד לא רק על אובדן שלטון החוק אלא על אנרכיה השלטת במדינה ולפיה כל איש (ובעיקר "איש שררה") הישר בעיניו יעשה, ובימים אלו אין "מלך" (חוק) בישראל.

במציאות עגומה זו כאשר כל "שומרי הסף" "שליחי הציבור" ו"העיתונות החוקרת" בגדו בעמם ואפשרו לפשע למשול בכיפה, הרי שהציבור הרחב מסרב "להתעורר" ולהבין שהמדינה "נגנבה" כבר מזמן על ידי הממסד השלטוני כולו. בנסיבות אלו המשך כתיבה וחשיפה בבלוג "ארץ נעדרת" לא רק שאין בו תכלית אלא שהוא מושך את "האש" אל "השליח" – כותב הבלוג, במקום אל נשוא השליחות ואל המושחתים אשר "גנבו" את המדינה.

מיותר לציין, כי מצב זה לא יוכל להתקיים לאורך ימים, ובינתיים הציבור הישראלי "נגרס" עד דק, הכלכלה הישראלית "פושטת את הרגל" (חרף קיומם של מנועי צמיחה שלא היו כמותם מעולם בארצנו – תגליות הגז וחברות ההזנק המצליחות ברמה עולמית בתחום ההיי טק והסייבר) , מספר העניים בארצנו הינו הגדול ביותר בחבר מדינות ה-OECD, והשלום עם שכננו הולך ומתרחק לטובת רעיונות "מטורפים" של מדינה דו לאומית וערבית.


אז עד לרגע ההתעוררות של עם ישראל מתרדמתו, ובתקווה שעוד יוותר מן המדינה "משהו" בשלב ההתעוררות, הנני מאחל לכולנו התעוררות מהירה. עלי ברקידות נפגש כדי למגר את משטר הרשע והפשע אשר לו אחראים לא רק "המבצעים" כי אם גם השומרים אשר נרדמו על משמרתם.

9 תגובות:

  1. עו"ד דוד לוי,
    אני תומך במאבקך. מאבק בשלטון, כל שלטון, הוא נושא מסובך. קשה עד בלתי אפשרי להוציא אנשים לרחובות וגם כאשר זה קורה רק לעיתים רחוקות יש לו השפעה מיידית.
    זה נכון לכל עם ובמיוחד לישראל.
    עוד לא אבדה תקותנו.

    השבמחק
  2. את צדיק!!!!
    רק חבל שהעם הזה טיפש מידי

    השבמחק
  3. מר לוי היקר
    חבל עד מאד שאתה מפסיק את הכתיבה שידעה לגעת בתחושות של כולנו בנושא ממשלות ישראל שחוטאות לתפקידם ברמה המוסרית הבסיסית, ועד רמת המושחתות הקולוסאלית. ידעת להאיר את עינינו בפרטים שעם הזמן באו לרוב אל פירסומם , ונתת לנו נתחושה שהצדק אכן עימנו. ועכשיו אתה חדל ממלאכתך ואינני מבין באמת למה? האם כי התעייפת ? נואשת? אתה מאויים באופן קשה ע״י אותם גורמים מושחתים שהירבת לכתוב עליהם או שהבנת כפי שכתבת לעיל כי העם הזה יקבל בראש מורכן ובהכנעה כל מה שיטילו עליו ויספרו לו -גם עד מותו.
    חבל מפני שאני מאמין, שכאן ישנם כמה גופים מוסריים שמעדיפים להשאר עלומים, מן לוחות טקטוניים רבי כוח כאשר הם זזים קורה מה שקרה להירשזון אולמרט בו אליעזר דרעי קצב ורבים אחרים מאושיות השלטון-ובעזרתם גם למר נתניהו שאם יועמד למשפט ותתגלה אשמתו ימצא את דרכו לחדר המרווח בבית הכלא וגם לאישתו ימצא מקום.
    אל תירא ואל תיחת.
    חג שמח
    אנא המשך בדרכך

    השבמחק
  4. עצוב ומקומם.
    כל הכבוד לך על הכוונה.
    אני התייאשתי מזמן מהעם הישן והמקליד בלי סוף דעות וויכוחים למעלה מ6 שנים. בלהבלהבלה.
    רק יציאה המונית לרחובות עד הפלת המשטר המסוכן הזה ישפיע כל השאר הם הבלים.

    השבמחק
  5. אתה האור בקצה המנהרה.ציבור גדול כואב דומם ומדמם מביט בכיליון עיניים בשחיתות וידו קצרה מלהושיע.יש כאן אנשים טובים איכותיים העסוקים רוב זמנם בפרנסה.לא נותר להם כוח להפגנות ומחאות.עוד תראה שהגל יצבור תאוצה.אל ירפו ידיך.

    השבמחק
  6. עו"ד לוי היקר,
    אנא אל תפסיק את הבלוג החשוב והאמיץ שלך. אנו קוראים אותך באדיקות ולא מתקבל על דעתנו שתפסיק לכתוב. הבלוג הזה הוא קרן אור באפילה שירדה על המדינה. אני מקווה שאין סיבה נוספת שלא ציינת מדוע אתה מפסיק לכתוב. האם זה קשור למצב שבו בימים האחרונים לא היתה אפשרות להיכנס לבלוג שנחסם למעשה ונכתב שהכניסה רק למורשים?...חזק ואמץ.

    השבמחק
  7. חזק ואמץ.
    עוד לא אבדה תקוותנו...

    השבמחק
  8. חבל שאתה מפסיק. קוראת אותך בקביעות. מעריצה את האומץ שלך.
    נעמה מנהריה

    השבמחק
  9. מזה כשלוש שנים אני קורא לאנשים (הצעירים) לצאת בהמוניהם לעבר בתיהם של הנוכלים (ברחוב בלפור ובקיסריה), כמו גם לעבר מגורי מלחכי פנכתם ועושי דברם. לצערי, אני כבר קשיש ועם כריזמה של צנונית, ואיני יכול לשלהב ולהוביל, אבל אין ספק שאצטרף להתארגנות שכזאת. על הטלת פחד יש להגיב בהפחדה גדולה יותר. זה עובד תמיד, וקל וחומר יעבוד מול עדת תאבי הבצע,שבשבות הרוח ש"מנהיגות" אותנו. מי ירים/ירימו את המשא?

    השבמחק