הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

31.12.2016

איך שובשה תוכניתם של נתניהו ומנדלבליט לגילוי מרצון של הפרשיות הפליליות – ומי למעשה שולט במדינה



נתניהו בתחילת חודש דצמבר 2016- "אינני יכול יותר"
בתחילת חודש דצמבר 2016 חווה ראש ממשלת ישראל – בנימין נתניהו
את תסמונתו של מנחם בגין בתקופת חייו האחרונה- התסומנת הקרויה "אינני יכול יותר". זו הייתה התחושה אותה הקרין בנימין נתניהו לסובבים אותו, וזאת בעקבות חשיפת אין ספור פרשיות של היעדר מינהל תקין ושחיתות אישית חמורה שאפפה את התנהלותו והתנהלות ממשלתו.














מ







מנדלבליט טען כי היקף הפרשיות ימנע מהממשלה להוציא את ימיה
בימים קשים אלו, כאשר האיש הקרוב ביותר אליו, נוכח הנסיבות, היה היועץ המשפטי לממשלה- אביחי מנדלבליט החלה מתרקמת תוכנית משותפת של השניים לגילוי מרצון של הפרשיות הפליליות. בצדק טען מנדלבליט, בפני נתניהו, כי היקף הפרשות הפליליות שנחשפו ואשר עוד יחשפו, סביר להניח שיכריעו את נתניהו בטרם תוציא ממשלה זו את ימיה, ולפיכך עדיף להיות היוזם של המהלך ולא הנגרר.

מנדלבליט המליץ לנתניהו על תכנית לגילוי מרצון לצורך הצלת המדינה
זאת ועוד, טען מנדלבליט, כי על נתניהו לדאוג לא להותיר אחריו "אדמה שלטונית חרוכה" בעקבות הידרדרות שלטון החוק , שלא הייתה כמותה בעבר,
עובדה שתצבע את את דמותו של נתניהו בראייה עולמית והיסטורית כ"מחריב הציונות והמדינה". זו הסיבה שמנדלבליט הציע לנתניהו לבצע גילוי מרצון של פרשיות פליליות חמורות כפרשת הצוללות והונאת הבחירות תוך הטלת האשמה על אחד השושבינים המרכזיים הלא הוא מיכה גבאי- ראש המאפיה הישראלית אשר היה לא רק "המוח" היוזם של פרשיות אלו אלא גם המבצע.


הסיכום שהיה – חשיפת פרשת הצוללות והונאת הבחירות והיוזם שלהן
ואכן, סוכם כי בחקירה הפלילית יסגיר נתניהו את עו"ד מיכה גבאי- שותפו לעסקים (ושהינו עבריין מורשע), ויספר על הונאת הבחירות שבוצעה על ידי הנ"ל, אגב זיוף של שמונה מנדטים בבחירות 2015 לטובת הליכוד, וכמו כן את חשבונו של מיכה גבאי בחו"ל אליו הזרים מיכה גנור 70 מיליון ₪. תוכנית זו הייתה אמורה להיות לא רק הכנסתו לכלא של "אל קפונה" הישראלי להרבה שנים, אלא גם מכה אנושה למאפיה ואנשיה והכנסת מדינת ישראל לתוואי של חזרה למסגרת של שלטון החוק.

התכנית כללה בהכרח סיום כהונתו של בנימין נתניהו
ברור היה שגם נתניהו בעקבות כל אלו אמור היה "ללכת הבייתה" שכן חטא באי דיווח על פשעים חמורים ופגיעה בסדרי שלטון ומשפט אשר נעשו בשנות שלטונו. מאידך פעולתו של נתניהו לתיקון המעוות, ולהצלת המדינה מזרועות המאפיה, היה בה נחמה פורתא.


מיכה גבאי- ראש המאפיה הישראלית מזהיר את נתניהו להימנע מהפללתו
מה ששיבש בתחילת שבוע זה את התכנית לגילוי מרצון של נתניהו את מנדלבליט היתה האזהרה אשר שלח עו"ד מיכה גבאי לנתניהו שאם יפעל כאמור הוא "יוציא" את כל מה שיש לו על נתניהו לציבור הרחב ודי יהיה בזה "לקבור" את נתניהו בכלא למשך שנים ארוכות, גם אם הם יצטרכו לבלות שם ביחד.

סיבוב פרסה של נתניהו וחזרה לתכנית של "אין כלום ולא היה כלום"
בעקבות האזהרה הזו שנתניהו לא יכול היה להרשות לעצמו להתעלם ממנה הוא חזר לתכנית מגירה מהעבר הרחוק לפיו העבירות שיחקרו יהיו קבלת "טובות הנאה" מינוריות אשר חלקן ייוחס לידידו של נתניהו, רון לאודר, אשר ממילא ידאג להוציא את חברו משכבר הימים כיונה צחורה.

http://rotter.net/forum/scoops1/372054.shtml


התוצאה- המשך הכאוס השלטוני במדינה ושלטון הפשע ושוד הקופה

וכך התוצאה שקיבלו אזרחי ישראל, המשך שלטון הפשע והמאפיה על רשויות השלטון והמשפט, המשך בזיזת הקופה הציבורית והמשך התרפסות בפני הטייקונים וברוני הפשע אשר ימשיכו לנענע את עריסת השחיתות הישראלית.

9 תגובות:

  1. ביבי וגבאי נושאים ונותנים, מאיימים ונסוגים... ומנדלבליט מייעץ לראש הממשלה... מכל הבלגן הזה, נראה לכמה מזה יש רגליים, ולמי כאן יש בייצים.
    אבל דבר אחד מתבהר מיום ליום. מנדלבליט חייב להכנס לכלא. ניגוד העניינים הבוטה, הרס מערכת הפרקליטות, ראש מערך התביעה שמתנהג ככלבלב של פושעים. אני בטוח שיש כאן 10 סעיפים שכל אחד מהם שווה כלא.

    ואם שמץ מהנאמר כאן נכון, אז זה יפרוץ החוצה, יש יותר מידי סדקים. זיוף בחירות זה פרוייקט רב משתתפים, וצריך שניים שישברו והכל המערך מתפרק. ומעניין מה גבאי עשה בשביל הגרמנים ששווה 70 מיליון שח...?

    השבמחק
  2. ועוד הערה... הפתק של גבאי לביבי היה ’לפנק לפנק לפנק’ וביבי יודע שגבאי שולט בשיבוץ התאים וכלא. אז יש לו בעיה עכשיו לביבי. הכל יחשף, זה ברור.
    הבחירה היא

    1. להודות בקטנות ’לצאת גדול’ לפחות בעיני הבבונים, ללכת לכלא אבל להציל איזה פרומיל מהמדינה
    2. להרוס את המדינה, להזכר בהיסטוריה כגדול צוררי ישראל בתקופה המודרנית, ועל הדרך לאכול צינורות מגבאי.

    מממ... בחירה קשה. אם אני מנדלבליט אני מייעץ לו #1.
    אבל רגע, מנדלבליט לא יכול להיות יועץ ראש הממשלה בנושאים פליליים, זה ניגוד עניינים לא? ראש התביעה, וסנגור של פושע. מנדלבליט התבלבלה.
    מנדלבליט יהיה באותו דף וויקיפדיה של עוכרי ישראל המודרנית. פיסקה מתחת לביבי.

    השבמחק
  3. אהה. סופסוף התמונה השלמה.

    השבמחק
  4. מטורף לגמרי. כמו בסרטים, אבל סרטים רק משקפים את המציאות.
    אבל זה לא ייגמר כמו שאתה מנבא, קודם כל חזרה לתכנית המגירה היא גם חזרה לתחושות של ההתמוטטות מבפנים, "אני לא יכול יותר", ואז ממילא הכל ייגמר, ומצד שני לא נראה לי שהמשטרה לצידו הפעם. ובסופו של דבר, קצין אחד שיש לו גישה לסודות האלה, והוא ניגש לעיתונות- זה הסוף של ביבי.
    אין לאף אחד בארץ חזקה כזו על כל המשטרה וקציניה. זו שטות לחשוב כך.

    השבמחק
  5. המצב היום הוא כזה שכל אחד בשלטון הנוכחי מחזיק בביצים את חבריו. לביבי יש תיק עב כרס של מעשים פליליים על כל אחד משריו וכל אחד ממברקיו. זה הדבק שמחזיק את הממשלה הנוכחית. במצב הזה אם לא יקום האחר שיפתח את הפה השלטון הנוכחי יתקיים שנים רבות. או שבג"צ יציל אותנו...

    השבמחק
  6. בגין אמר שאינן יכול יותר והלך ממניעים של אהבת המדינה. נתניהו אמר את זה ממניעים של אהבת עצמו. ואת ההבדל דק הזה המאמר הזה לא עושה וחבל.

    השבמחק
  7. כתבה כזו מבריקה לא קראתי מימיי .......

    השבמחק
  8. שאלה לדוד לוי.

    איך אפשר לזייף בחירות, תוך כדי הוספת 8 מנדטים לליכוד?
    הרי בכל קלפי יש גם חברי וועדה ומשקיפי מהמפלגות האופוזיציה. לפחות חלקם זוכרים את תוצאות ספירת המנדטים הידנית שבוצעה בקלפי.
    אם לפי תוצאת הספירה המקומית הליכוד מקבל x קולות, ואחר כך וועדת הקלפי המרכזית מפרסמת מספר שגדול בכ40 אחוז מהמספר המקורי (בשביל להגדיל את מספר המנדטים הכולל מ22 לשלושים) , היינו שומעים הרבה על תלונות של אותם חברי קלפי ומשקיפים, דבר שלא קרה.

    השבמחק
  9. זיוף שמונה מנדטים? הכותב חי בסרט. או שמעלם לא היה חבר ועדת קלפי.
    הזוי.

    השבמחק