הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

30.3.2017

מה קורה כאשר המאפיה שולטת ברשות המיסים ובפרקליטות – המדינה זה אנחנו


למי שטרם יודע נספר שכאשר מדברים על איש עסקים מוצלח מציינים כי הוא
"עובד" לא עם הכסף שלו אלא של אחרים, כלומר ללא סיכון. את התובנה הזו אימצה גם המאפיה הישראלית אשר כידוע שולטת בשורה ארוכה של חברות סייבר מתוחכמות ואם לא די בכך, הרי שרשות המיסים והפרקליטות הינם עושי דברה ושלוחיה הנאמנים. אז איך עושים כסף מכל זה ובשיטה האמורה?



ובכן, השיטה היא מאוד פשוטה לבנות קבוצה (ממש כמו קבוצה סגורה בפייסבוק) אשר הינה בעלת רקורד פלילי מוכח. לאחר מכן, לספק לקבוצה מיכשור מתאים , קרי, מחשבים תוכנות ואנשי מקצוע פרילנסרים, כדי שיוכלו לבצע פשעים חובקי עולם תוך העברת החלק הארי למפעילים.

אבל מה קורה כאשר מישהו מהקבוצה נתפס? אם גופי החקירה לא עלו על הארגון כולו כי אז המפעילים (ארגון המאפיה המרכזי) דואג לשחרור "החייל" בעזרת קשריו הטובים.

ואולם מה קורה כאשר פעילות הארגון כולו נחשפת? ובכן למקרה כזה כמו כל ארגון פשע (או ארגון ביון) מתבצעת תוכנית "טשטוש העקבות". המפעילים ("הגנבים") הופכים "לשוטרים" והם מנצלים את שליטתם ברשות המיסים ובפרקליטות כדי לספק לרשויות אלו את כל מה שהם צריכים כדי לעצור את כל החבורה ולהביאה לדין.

בסיום פעולת תפיסת החבורה העבריינית מתפרסם בתקשורת " החקירה נוהלה בשיתוף יחידת יהלום של רשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, ולוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה)", וכל אזרח הקורא את הדיווח האמור מאושר ושקט ביודעו כי מישהו ברשות המיסים ובפרקליטות שומר עליו. (מצורף הקישור מהאתר פוסטה)

אבל אנחנו לתומנו, משתדלים קצת להתאמץ יותר ולגלות שבדיוק באותו יום שדווח על תפיסת "ארגון הסייבר" המקומי (01/03/2017) נסגרה לשכת ההוצאה לפועל בקרית גת למשך ארבעה חודשים ולא לרגל שיפוצים. (מצורף הקישור)


 המסקנה חברים היא שלא תמיד מי שאמור לשמור עלינו שומר עלינו באמת. בדרך כלל השמירה היא על מי שעובד עלינו, כדי שיוכל "לעבוד" בשקט. אבל אם חלילה "הקופים" נתפסים כי אז הבוסים לוקחים את הקרדיט על התפיסה כי הם כבר מזמן אימצו את אמרתו של לואי ה-14 "המדינה זה אנחנו".

28.3.2017

השופטת אסתר חיות התפטרה מתפקידה כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית


המפכ"ל גרר רגליים בחקירת הונאת הבחירות ועורר את חמתה של היו"ר
השופטת אסתר חיות התפטרה מתפקידה כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית. את מקומה תפש שופט בית המשפט העליון, חנן מלצר אשר הינו ידוע כמקורב לראש הממשלה. התפטרותה של השופטת חיות התרחשה לאחר מספר פניות שלה למפכ"ל אשר בו דרשה לסיים את חקירת זיופי בחירות 2015 ואולם לא זכתה לשיתוף פעולה מצידו של המפכ"ל. (מצורף הקישור לוועדת הבחירות המעודכנת)





חיות מונתה אחרי בחירות 2015 והחליפה בתפקיד את השופט ס. ג'ובראן
בהתאם לסעיף 17(א) לחוק הבחירות לכנסת, יו"ר ועדת הבחירות הינו שופט בית המשפט העליון אשר נבחר לתפקידו על ידי השופטים על פי בקשת יושב ראש הכנסת ולא יאוחר מהיום ה-60 מיום כינונה של הכנסת. כך היה עם השופטת אסתר חיות אשר נבחרה לתפקידה על ידי שופטי בית המשפט העליון, לאחר הבחירות לכנסת העשרים(2015) והחליפה בתפקיד זה את השופט ס. ג'ובראן אשר מונה לאחר בחירות 2013 ושימש כיו"ר ועדת הבחירות במהלך בחירות 2015 .

תפקיד היו"ר מתפנה במקרה של פטירה, התפטרות או נבצרות
בהתאם לסעיף 17 (ב) לחוק הבחירות לכנסת בשלושה מקרים מפנה יו"ר ועדת הבחירות המרכזית את תפקידו. אם הוא נפטר, אם הוא מתפטר או אם נשיא בית המשפט העליון קבע כי נבצר ממנו באורח קבע למלא את תפקידו. במקרה הנדון, הודיעה כב' השופטת א. חיות לנשיאת בית המשפט העליון וליו"ר הכנסת על התפטרותה מתפקידה.

משמעות ההתפטרות והסירוב לשמש בתפקיד בבחירות הבאות- אי אמון של יו"ר ועדת הבחירות בהליך בחירות 2015 ובבחירות העתידות לבוא
משמעות ההתפטרות של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית וסירובה לשמש כיו"ר ועדת הבחירות בעת הבחירות הבאות, נוכח אי השלמת חקירת הזיופים וההונאות של בחירות 2015 על ידי משטרת ישראל, הינה הבעת אי אמון בהליך הבחירות אשר התקיים במרץ 2015 וזאת לאחר שמבקר המדינה בדוח חמור ביותר קבע כי היו זיופים וכשלים חמורים ביותר ופגיעה בטוהר הבחירות. 

מדינת ישראל חדלה להיות דמוקרטיה- הלכה למעשה

על פניו נראה כי עם התפטרות זו חדלה למעשה מדינת ישראל להיות שייכת למשפחת המדינות הדמוקרטיות.

25.3.2017

תיק 5000 בעניין הונאת הבחירות – הנשיאה החדשה אסתר חיות נגד בנימין נתניהו


תיק 5000 עוסק בהונאת הבחירות
חברים, לרגע הזה חיכינו הרבה זמן והננו שמחים לעדכנכם בפרטים. תיק 5000 ביחידה הארצית לחקירות הונאה עוסק בחקירת הונאת הבחירות ובגניבת 8 מנדטים על ידי הליכוד בראשות בנימין נתניהו בבחירות לכנסת אשר התקיימו במרץ 2015.

למי שאינו בקי בפרטים של הונאת הבחירות אנחנו מצרפים פוסט של חברנו עזרא ריאנה אשר מסכם באופן יפה את הונאת הבחירות שבוצעה במחשבי ועדת הבחירות לצורך גניבת  שמונה מנדטים.
























הפשיעה המאורגנת משבשת הליכים משפטיים וסוחטת שופטים
כזכור כנגד סיעת הליכוד בכנסת וכנגד בנימין נתניהו הוגשה על ידי כותב שורות אלו סמוך לאחר הבחירות עתירה לבית המשפט הגבוה לצדק בגין החשש להונאה ובגין עבירה על חוק הבחירות –דרכי תעמולה. אלא שאז התברר שאנשי פנים בבית המשפט שיבשו את ההליכים בתיק זה כמו גם בהרבה תיקים נוספים של המערכת המשפטית.
 בהמשך הוגשה ביום 06/02/2016 ,על ידי כותב שורות אלו, תלונה בעניין הונאת הבחירות למשטרת ישראל אשר נחקרת עד היום ולמעלה משנה, "כמקובל" בחקירות הנוגעות לנתניהו.

ביום 15/03/2017 פנה כותב שורות אלו לנשיאת בית המשפט העליון הנוכחית וכן לנשיאה הבאה וכן למבקר המדינה והלין על מעשי שיבוש הליכים חמור על ידי הפשיעה המאורגנת תוך הטיית דין במערכת בתי המשפט. חומרת הדברים, על פי הכותב הגיע לכדי איום וסחיטה של שופטי בית המשפט העליון. (מצורף הלינק למכתב הפנייה)

צנזורה ממשלתית מוסווית על מידע לא אוהד ברשתות החברתיות
הדבר המדהים שהיה הוא שדבר הונאת הבחירות הגיע ליו"ר ועדת הבחירות –כב' השופטת אסתר חיות באקראי ורק בעקבות המכתב הנ"ל מיום 15/03/2017. הכיצד הוסתרה ההונאה מעיני יו"ר ראש ועדת הבחירות עד היום ובמשך כשנתיים? שהרי הרשתות החברתיות מוצפות בפרסומים בעניין זה, וכותב שורות אלו אף תיאר בפרוטרוט את דבר ההונאה במספר פניות לבית המשפט ולרבות בית המשפט העליון?
ובכן, באמצעות שתי דרכי פעולה הצליח נתניהו לסנן מידע קריטי זה. ראשית הפשיעה המאורגנת אשר ידה הארוכה מגיעה לכל תיק בבית המשפט דאגה "לתלוש" "ולקרוע" כל חלק מכתב בי-דין העוסק בהונאת הבחירות (ראה המכתב שלעיל).שנית, הרשתות החברתיות אשר מעוניינות בהקלות מס במדינות השונות ולכן הן תלויות בממשלות השונות קיבלו החלטה המאפשרת להן לחסום ידיעות שהינן לכאורה לא מאומתות.
מכיוון שפייסבוק או גוגל לא פנו מעולם אל כותב שורות אלו, לדוגמא, על מנת לברר מה הם מקורותיו כי אז ברור מי הוא "הלוחש לרשתות" אשר דורש לצנזר ידיעות, ובמיוחד כאשר נושא המיסוי של הרשתות נתון להחלטתו של "הלחשן"(מצורף הקישור)
יודגש, כי הסכם דומה נחתם לאחרונה בין ממשלת ישראל ופייסבוק ואין צורך להכביר מילים בעניין.

יו"ר ועדת הבחירות- השופטת אסתר חיות גוערת במשטרה
על גרירת רגליים בחקירת הונאת הבחירות
משהתברר לכבוד השופטת א. חיות הטענות הלכאוריות בעניין הונאת הבחירות אשר מצביעות על כשלים חמורים בבחירות 2015 ביקשה לברר את נושא התקדמות חקירת המשטרה בעניין ונדהמה לראות כי משטרת ישראל גוררת רגליים כבר יותר משנה בחקירה בנושא זה המצויה בתיק 5000.
 נוכח עובדות אלו ועקב היותה של השופטת חיות מקצוענית ובעלת חוט שידרה מנהיגותי ובלתי מתפשר, היא הורתה למשטרה, ובצדק, מתוקף תפקידה כיו"ר וועדת הבחירות לסיים באופן מידי את החקירה ולהגיש לה את ההמלצות, שכן הנשיאה החדשה אינה מעוניינת ש"תיפול" על מדינת ישראל מערכת בחירות חדשה, תחת אחריותה כיו"ר ועדת הבחירות, כאשר הקלקולים של מערכת הבחירות הקודמת כלל לא נחקרו. התנהלות זו של "רפובליקת בננות" אשר כל כך אהובה על נתניהו, אינה מקובלת בבית סיפרה של הנשיאה החדשה.

נתניהו מדווח בעת מסעו בסין על "התנעת מנועים" בתיק 5000 בפיקוח משפטי חיצוני
בעת, היותו של ראש הממשלה בסין הוא קיבל ממקורותיו דיווח על פיקוח מקרוב של השופטת אסתר חיות על תיק 5000 ודרישתה לקבלת החלטות מיידית, נטרפו לו הקלפים אשר התבססו אצלו כל העת על ההיכרות הטובה עם "המחלק" מנדלבליט. פתאום התברר כי תיק חקירה מקבל פיקוח משפטי חיצוני בדמותה של נשיאת בית המשפט העליון, דבר שלא התרחש באף אחת מן העבירות הרבות כגרגירי רימון, אשר מיוחסות לנתניהו וממוסמסות ביד אמונה.

לא זו אף זו, נתניהו עודכן על ידי מנדלבליט כי העבירה לכאורה של זיוף הבחירות על ידי נתניהו (עבירה לפי סעיף 117 לחוק הבחירות), להבדיל מכל חוק אחר במדינה, אין היועץ המשפטי לממשלה מוסמך לעכב את הליכי המשפט בגינה.(סעיף 128 (2) לחוק הבחירות).


נתניהו בלחץ , חוטף שפעת וחוזר לדפוס הפעולה המוכר - תפירת תיקים
בעקבות התפתחויות אלו חטף ראש הממשלה שפעת כבר בהיותו בסין אשר הלכה והחמירה עם הגיעו לארץ.

 ואולם נתניהו ממשיך להתנהג כמו נתניהו ולא משנה מה יקרה. כעת הוא פועל בניסיון לתפירת תיק לנשיאת בית המשפט העליון הבאה- אסתר חיות אשר כבר החלה להבין מה באמת קורה במערכת המשפט כמו גם בבית המשפט העליון, ואיך פועלות רשויות החוק להשפיע על טיב ההחלטות של בית המשפט העליון.

לאחרונה במסגרת פעולה של פיקוח מקרוב על שופטי בית המשפט העליון, וכדי לבדוק שאכן אי התלות של השופטים נשמרת, גערה הנשיאה החדשה בכב' השופט הנדל על החלטתו התמוהה באחד התיקים. דבר זה הספיק לנתניהו כדי לפעול במסגרת עיתון החצר שלו NEWS1  על מנת לפרסם כתבה משמיצה כנגד הנשיאה כאשר בגרונו של נתניהו (באמצעות הכתב כמובן) טענות לכאורה על התערבות שיפוטית לא ראויה של הנשיאה בהחלטות השופטים, עד כדי צורך בפתיחת הליכים פליליים כנגדה.(מצורף הקישור)

 התוצאה העגומה שקיבלנו, הינה כי ראש ממשלתנו העבריין לכאורה, ממשיך לתעתע במערכת המשפט ובמדינה כולה אגב עבירה על החוק. שוב חוזר הריטואל של הפחדת שומרי הסף (בדיוק כפי שנעשה בהצלחה למנדלבליט). אלא שהפעם נידמה לנו, כי מול נתניהו עומדת שופטת ישרה כסרגל, אשר לא מתכוונת להתכופף בפני איש, ועל כן כי סוף עידן נתניהו קרוב מתמיד.




15.3.2017

מעשי סחיטה ואיומים על שופטי בית המשפט העליון - מכתב לנשיאה

                                                                






 15/03/2017

לכבוד                                         לכבוד                                                      
נשיאת בית המשפט העליון            מבקר המדינה    
כב' השופטת מרים נאור               כב' השופט יוסף שפירא
בית המשפט העליון                     רחוב מבקר המדינה 2
רחוב שערי משפט                       ירושלים 9101001
ירושלים  9195001
                                                                                     רשום עם אישור מסירה
לכבוד                                                                    
כב' השופטת אסתר חיות (נשיאת בית המשפט הבאה)   
בית המשפט העליון  
רחוב שערי משפט                                               
ירושלים  9195001
מכובדיי,

                                    הנדון: סחיטת שופטי בית המשפט העליון ע"י המאפיה
                                             מכתב גלוי

הנני מתכבד לפנות אליכם בקשר למעשי שיבוש הליכים סידרתי בבית המשפט העליון וזאת על ידי גורמים פליליים אשר מבקשים לעשות את שלטון החוק במדינת ישראל פלסתר, ולנהל את מערכת הצדק הישראלית על ידי עקרונות ושיטות פעולה של העולם התחתון. הדברים שיפורטו להלן (שהינם בבחינת דוגמה להמחשה בלבד) מהווים איום ממשי על  אי תלות  של בית המשפט העליון, כמו גם על עיקרון הפרדת הרשויות והמשטר הדמוקרטי במדינה ולפיכך בסיפא למכתבי זה  תפורט הן בקשתי האישית לעשיית משפט צדק בענייני, והן בקשה מערכתית המופנית אל כל שופטי בית המשפט העליון ואליכם באופן אישי בהיותכם שומרי הסף של שלטון החוק במדינה.

במכתבי יפורטו ארבעה תיקי בית המשפט העליון, אשר אותם  ניהלתי באופן אישי בבית המשפט הגבוה לצדק מאז חודש אפריל 2015 ואשר בהן ניתנו החלטות בניגוד לדין ו/או אגב שיבושו וכן יפורט תיק ערעור פלילי נוסף אשר נוהל בבית המשפט העליון שאינו קשור אלי ואשר נוהל באופן דומה וזאת על פי מידע שנמסר לי.

 לאחרונה הועבר אלי מידע מגורמים אשר פועלים יומם וליל לביצור שלטון החוק במדינה, כי  שלושה שופטים אשר יוזכרו במכתבי, וכן שופט עליון נוסף, נסחטו, במטרה להטות דין, על ידי המאפיה הישראלית אשר בראשה עומד עו"ד מיכה גבאי, אשר לדאבון הלב הינו מבאי ביתו הקבועים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואף שותפו לעסקים, ואגב ידיעתו של ראש הממשלה כי שותפו מבצע חדירה לפרטיותם של אזרחים ושופטים וגורם להטיית דין באמצעים המנוגדים לחוק .

יצוין כי בעקבות מעשי הסחיטה והאיום בחשיפת פרטים אישיים ו/או אינטימיים הקדימו השופטים צבי זילברטל (מועד ההודעה 17/03/2016) ויורם דנציגר (מועד ההודעה  07/03/2017) את מועד פרישתם מבית המשפט העליון באופן מפתיע ובמספר שנים. יצוין כי מהלך של פרישה מוקדמת תואם את הגישה אשר הייתה שלטת בכנס האתיקה של שופטים אשר התקיים לפני כחודשיים בירושלים, שם תמכו רוב הדעות בגישה כי אם שופט סבור שאין עליו מרות בלעדית של הדין כי אז עליו לפרוש.

עד כמה מצב שלטון החוק כיום הינו בכי רע  יעידו המילים של בכירה באגף הביקורת של הנהלת בתי המשפט אשר אמרה " המצב הינו בלתי אפשרי. העולם התחתון השתלט על כל בתי המשפט".
עוד יודגש, כי כל העובדות המפורטות במכתבי זה , יש להניח, מצויות בידיעת שרותי הביטחון הכללי אשר הינו כידוע, גוף המופקד בהתאם לסעיף 7(א) לחוק שירות הביטחון הכללי, התשס"ב -2002, על "שמירת סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו" ולפיכך תוכלו לקבל אישור לכל העובדות כאמור מהגורם המוסמך.

בג"צ 732/17 – עוה"ד דוד לוי
ביום 22/01/2017 הוגשה עתירה על ידי למתן צו על תנאי כנגד פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א וכנגד היועץ המשפטי לממשלה בגין הגשת כתב אישום כנגדי בת. פ. 42814-10-14 שלא כדין. עוד באותו יום, ולאחר עיון בעתירה, הורה כב' השופט ס. ג'ובראן על מתן תגובת המשיבים לעתירה עד ליום 23/03/2017.
כבר ביום 26/01/2017 הגישו המשיבים את תגובתם המקדמית לעתירה אלא שהם לא דקו פורתא, ובמקום לשקף בטיעוניהם את הדין הציגו עמדה המנוגדת לו. יצוין כי בעניין זה כבר נאמר כי " היועץ המשפטי לממשלה, כידוע בקביעת עמדתו, הוא חייב לשוות לנגד עיניו את האינטרס הציבורי הרחב. אין הוא רק "עורך דין" של הממשלה, אלא הוא חייב חובת נאמנות לשלטון החוק במובנו המהותי....בהמשך לכך, כאשר חוקיות הפעולה נפסלת, פסק הדין הפוסל מבקר לא רק את המעשה השלטוני, אלא גם את העמדה המשפטית אשר באמצעותה ניסה היועץ המשפטי לממשלה להגן עליה".

נוכח עמדה תמוהה זו של היועץ המשפטי לממשלה הוגשה על ידי ביום 08/02/2017 בקשה למתן תגובה לבקשה המקדמית אשר בה הדפתי אחת לאחת את טענות היועץ המשפטי לממשלה ואף עתרתי בתום תגובתי למתן צו ביניים לעיכוב ההליכים המשפטיים וזאת מן הטעמים שפורטו בבקשתי.
כבר ביום 09/02/2017 הורה כב' השופט ס. גובראן "כמבוקש" בבקשתי. תגובת המדינה לתגובתי בוששה להגיע ואולם ניראה היה, על פניו, כי שוב קיבלה סיוע ממקורות פליליים וחיצוניים לבית המשפט. שכן במקום תגובה של המדינה לכל טענותיי אשר חייבו התייחסות ואשר הזימו אחת לאחת את טענות המדינה, נתקבל אצלי ביום 09/03/2017 פס"ד הדוחה את העתירה וזאת על סמך העתירה והתגובה לעתירה בלבד, ומבלי להזכיר את התשובה שהוגשה על ידי לתגובתה המקדמית של המדינה והשוללת אחת לאחת את טענות המדינה ואף אושרה על ידי בית המשפט הנכבד.

על פניו נראה, כי החלטת הדחייה מיום 09/03/2017 הינה מזויפת שכן הינה בניגוד להחלטת כבוד השופט ג'ובראן הן בתגובה לעתירה והן בהחלטתו מיום 09/02/2017 ואולם המידע שנמסר לי לאחר מכן מגורמים אמינים ביותר הינה כי  כבוד השופט ג'ובראן היה נתון לסחיטה מצד אנשי המאפיה של עו"ד מיכה גבאי, כאשר לבנו (שהינו עו"ד) הוכתב פסה"ד הנ"ל כאשר הנ"ל אולץ למסור לאביו לחתימה את פסה"ד שהוכתב, שאם לא כן מעשה האיום כלפיו ייצא לפועל.

עלי להדגיש, כי דבריי אילו לא מהווים תלונה כנגד כב' השופט ס. ג'ובראן או כנגד בנו, שכן בעיני הם קורבנות של הפשיעה הקשה. ליבי עם השופט ג'ובראן אשר פסיקותיו הליברליות והחשובות מפארות את בית המשפט העליון, והוא נאלץ חודש לפני פרישתו לפגוע בשמו הטוב ובקריירת שיפוט מפוארת בשל פשיעה מאורגנת אשר השתלטה על מדינתנו.

יחד עם זאת, ברור כי הגיעו מים עד נפש ואם הפשע השולט בבית המשפט העליון לא ימוגר לאלתר, אנה אנו באים?!

אם לא די בכך, אציין כי בישיבה האחרונה אשר התקיימה בת. פ. 42814-10-14 בבית המשפט המחוזי בלוד נחשפתי לשתי הודעות מזויפות (הודעות בעל דין)  אשר הוגשו לבית המשפט בתיק שלי. בשל העתירה שהוגשה על ידי כנגד הגשת ההליך שלא כדין, לא נדרשתי לטיפול בהודעות מזויפות אלו. ואולם הדבר מעיד על ההיקף ועל עומק השליטה של אויבי שלטון החוק במערכת בתי המשפט כולה מן המסד ועד לטפחות. ואולם יכולתם של גורמים פליליים אלו לקבוע את טיב ההחלטות אשר ניתנות בבית המשפט העליון מהוות עדות לחומרת המצב כמאמר הכתוב  "אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו אזובי הקיר".


בג"צ 2600/15 – הונאת הבחירות
ביום 15/04/2015 הוגשה על ידי עתירה לבית המשפט הגבוה לצדק בתיק הנ"ל בעניין אופן הצבעה חריג אשר התבצע בשעתיים האחרונות של יום הבחירות הכלליות לכנסת (15/03/2015) ולפיו  הצביעו בשעתיים האחרונות בקלפיות ברחבי הארץ 354,309 מצביעים, דהיינו מספר הגבוה פי 2678% ממספר המצביעים אשר הצביעו בשעתיים האחרונות בבחירות של שנת 2013 (13,227 מצביעים).

מיותר לציין כי חריגה מספרית זו באופן ההצבעה בבחירות 2015 בשעתיים האחרונות, הינה מעבר לכל סטיית תקן מקובלת, וכל סטטיסטיקאי מתחיל יכול לאשר זאת. ואולם כדי שלא להסתמך על טיעונים סטטיסטים בלבד, הוגשה על ידי לבית המשפט העליון, יום לאחר הגשת העתירה, דהיינו ביום 16/04/2015 תצהיר משלים של הגב' יפה פרידמן, אשר צפתה ביום הבחירות בערוץ 2 (בשעה 1330) בהופעתו של ראש הממשלה אשר קרא לבוחריו למהר אל הקלפיות ולהצביע עבור הליכוד וזאת נוכח העובדה כי "הערבים נוהרים בהמוניהם לקלפיות ושלטון הימין בסכנה".

ברור כי תעמולת בחירות זו של ראש הממשלה בטלוויזיה ביום הבחירות, הייתה אסורה על פי סעיף 15(א1) ו-סעיף 15 א(א) לחוק הבחירות (דרכי תעמולה), תשי"ט- 1959. זאת ועוד סעיף 16ה' לחוק הנ"ל מגדיר סקר בחירות במילים "סקר בחירות-  סקר הנערך בתקופת הבחירות והבודק דפוסי הצבעה של בוחרים בבחירות, או הבודק נושאים הקשורים במישרין במי שמתמודד בבחירות". יצוין כי סעיף 16 ה (ח) לחוק הנ"ל אוסר לפרסם סקר בחירות ביום הבחירות וכן קובע כי אם פורסם סקר בחירות כאמור, כי אז על המפרסם לציין בהבלטה כי הסקר אינו מבוסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות(סעיף 16ה (ז) ) וכן נדרש המפרסם לדווח על הסקר שפורסם תוך 20 יום לאחר הבחירות, למבקר המדינה. תקופת ההתיישנות על עבירות פליליות אלו הינה שלוש שנים.

על פי הקשר הטלפוני שהיה לי עם מזכירות בית המשפט העליון, לאחר הגשת הבקשה, נמסר לי מספר פעמים כי הבקשה והתצהיר הנ"ל צורפו מידית לתיק בג"צ 2600/15 והועברו אל השופט הדן בעתירה. ואולם בפועל לא הועברו הבקשה והתצהיר לבית המשפט הנכבד כפי שמלמד פסה"ד אשר ניתן ואשר כלל לא התייחס לאמור בתצהיר ו/או לבקשה לצירופו. (מצורף הלינק לפסק הדין)

הניסיון שבוצע על ידי, מספר ימים לאחר מתן פסק הדין הנ"ל, לבקש לצרף את התצהיר, לא צלח, מן הסתם מכיוון שפסק הדין כבר ניתן, וכך הצליחו אויבי שלטון החוק באמצעות שליטה במזכירות בית המשפט, למנוע דיון הוגן וצודק של בית המשפט בעתירה על כל חלקיה.

ואולם חומרת הדברים, הזועקת לשמיים הינה העובדה כי ראש הרשות המבצעת מבצע עבירות חמורות על חוק הבחירות בטלוויזיה, אל מול פני האומה, אשר יש בהן להטות את תוצאות הבחירות ואין פוצה פה ומצפצף עד עצם היום הזה, משל הייתה מדינת ישראל "רפובליקת בננות" הנשלטת על ידי דיקטטור מטורף.
אין לדעת מה הייתה יכולה להיות תוצאת פסק הדין אם כל החומר הרלוונטי היה ניצב בפני השופטים במועד, ואולם ייתכן מאוד כי המשיב – ראש הממשלה היה מתבקש להשיב לעתירה, שעה שרמס ברגל גסה את חוק הבחירות (דרכי תעמולה) וייתכן גם כי הייתה לדבר השלכה על קביעת תוצאות הבחירות הסופיות לכנסת וזאת אם הייתה נערכת בדיקה פשוטה של ה"לוגים" של מחשב ועדת הבחירות המרכזית, ואולם כל זאת נמנע כי המאפיה החליטה במי היא בוחרת ולמצער קולה הוא שקבע את תוצאות פסק הדין ואף ייתכן שאת תוצאות הבחירות.



בג"צ 352/15 – מתווה הגז
ביום 13/01/2016 הוגשה על ידי עתירה כנגד מתווה הגז ואשר אותה ביקשתי לצרף לעתירות שכבר הוגשו בנושא (4374/15, 7588/15, 8747/15 ). חשיבותה של עתירה זו הייתה בעובדות אשר היו בידיעתי ואשר פורטו בתצהיר שצורף ולפיו, עקב ייצוגו של היועץ המשפטי לממשלה על ידי בתיק של גביית חוב מס מחברה בבעלותו של יצחק תשובה, הייתי עד למחיקת חוב מס רכישה שלא כדין בשיעור של מיליוני שקלים, לחברתו של יצחק תשובה, על ידי רשות המיסים, וזאת באמצעות זאב פורת- המשנה למנהל רשות המיסים באותה עת, ואשר שימש כיועצו הקרוב של בנימין נתניהו אשר מילא אז את תפקיד שר האוצר והממונה על רשות המיסים.

מיותר לציין, כי מדובר היה באינפורמציה קריטית של קיום קשר פסול בין ראש הממשלה אשר אחראי על אישור מתווה הגז לבין אחד הבעלים של החברות המתקשרות במתווה הגז, ואשר יש לו השלכה על אישור או אי אישור העסקה.

יצוין כי בעתירה שהוגשה פורטו בארוכה, הן הטענות העובדתיות והן הטענות המשפטיות, בחינת דבר דבור על אופניו, כפי שניתן לבדוק ולאמת עד עצם היום הזה. ואולם, התברר כי גורמים פליליים אשר היה להם נגישות אל תיקי העתירות בבית המשפט העליון, דאגו להוציא דפים רבים מתוך העתירה ולרבות נספחים שנתלשו באופן שהפכו את העתירה ל"ג'יבריש" אשר אינה ניתנת כלל להבנה ואשר על כן נדחתה העתירה על הסף. בהמשך אף נמסר לי מצד שלישי כי מי שביצע פיזית את עבודת השיבוש של כתב העתירה וקריאת הנספחים היה עו"ד מיכה גבאי הנ"ל (בשיתוף של שניים מעובדי משמר בתי המשפט).(יצוין כי עקב ניסיוני בעבר להגיש תלונות במקרים חמורים כגון אלו נמנעה משטרת ישראל מכל חקירה ומנקיטת כל פעולה בשל היות התלונה קשורה בראש הממשלה או ברשויות השלטון).

שוב נוכחתי במקרה זה, כי המאפייה הישראלית מצליחה לנהל באמצעים טכניים פשוטים, ובעזרת נגישות בלתי אמצעית אל כל תיקי בית המשפט העליון, את תוצאות הדיונים, מן הסתם לשביעות רצונו של בעל העניין, העומד בראש הרשות המבצעת.

בג"צ 4344/16 מנדלבליט – ניגוד עניינים
העתירה בתיק זה הוגשה על ידי ביום  31/05/2016 כנגד היועץ המשפטי לממשלה וכנגד ראש הממשלה במטרה להוציא מידי היועץ – מנדלבליט את הטיפול בבדיקה, בחקירה ובהגשת כתב אישום כנגד ראש הממשלה וזאת בגין ניגוד עניינים.
עוד ביום 31/05/2016 ציווה כב' השופט ס. ג'ובראן על מתן תגובת המשיבים לעתירה וזאת עד ליום 31/07/2016. (העתק ההחלטה מצורף)

ואולם התגובה שהוגשה ביום 03/08/2016 הייתה של היועץ המשפטי ובשמו בלבד, וכאשר ראש הממשלה  לא מילא אחר צו בית המשפט העליון ולא הגיש תגובה מטעמו. ביום  28/08/2016 הורה כב' השופט ג'ובראן על מתן תשובתי לתשובת המשיבים. ואולם בתגובתי שהוגשה ביום  27/09/2016 לבית המשפט, ביקשתי מבית המשפט הנכבד להורות לראש הממשלה למלא אחר צו בית המשפט למתן תגובתו וזאת על מנת שאוכל להשיב לטענותיו.

לתדהמתי, גיליתי ביום 2709/2016 כי העתירה המקורית שלי (לא התגובה האחרונה) הועברה אל השופט אורי שוהם, כאילו העתירה הוגשה לראשונה בו ביום, ומבלי ליידעו בהליכים ובהחלטות שניתנו, כאילו מדובר במשחק מונופול בין שני חברים שמתחילים את המשחק מחדש ולא בהליכים משפטיים שגורלה של המדינה תלוי בה. כב' השופט שוהם אשר כאמור לא היה מעודכן בשלל ההליכים שהיו וסבר שהתיק מוגש אליו לראשונה הורה מחדש על תגובת המשיבים וזאת שבעה ימים לפני הדיון בעתירה אשר נקבע ליום 08/03/2017 לדיון בהרכב המשנה לנשיאה. (מצורפת החלטת כבוד השופט שוהם מיום 29/09/2016)

בדרך האמורה השיגו אנשי המאפיה את רצונם. ראשית התיק נלקח מכב' השופט ג'ובראן אשר נתן את פסק הדין בתיק בג"צ אומץ (43/16) ואשר נטה לתן פס"ד המאבחן את פסק הדין הקודם שלו בעניין ניגוד עניינים. שנית, למנוע ממני בזמן הקצר שנותר בין תגובת ראש הממשלה למועד הדיון שנקבע, לברר עובדות מטריאליות חדשות הנוגעות לקרבת משפחה של היועץ המשפטי לממשלה ואשר מצביעות על ניגוד עניינים ועקב כל האירועים הנ"ל נדחתה העתירה ביום  08/03/2017 ע"י ההרכב.

כך קרה, שהגם שתגובתי  שהוגשה בסמוך לדיון הייתה מפורטת משפטית, היא לא כללה מידע מהותי בנוגע לניגוד העניינים וזאת נוכח תגובת ראש הממשלה המאוחרת שהוגשה בסמוך לדיון ואגב הפרת הצו המקורי. כך למשל לא יכולתי לבדוק ולהביא מידע מהותי ולפיו התברר לי לאחר פסק הדין כי היועץ המשפטי לממשלה- אביחי מנדלבליט, הינו מינוי שהוצע לראש הממשלה על ידי ראש המאפיה עו"ד מיכה גבאי אשר הינו קרוב משפחה של היועה"מש דרך  אשתו של אביחי מנדלבליט. יצוין כי הגב' רונית  מנדלבליט אשר הינה  ממשפחת יפרח בקרית גת קשורה גם בקשר משפחתי רחוק  עם מי שהייתה עוזרת ראש הממשלה במועד המינוי- פרח לרנר שהיא ממשפחת אלמליח (גם היא מקרית גת- עיר מגוריו של עו"ד מיכה גבאי). בנוסף, אחות  אשתו של מנדלבליט נשואה ליוסי הרוש מנהל מחלקת החינוך בעריית לוד וקרוב משפחה רחוק של השרה איילת שקד ומנהל הקמפיין של השרה בפריימריס.

יצויין כי בהתאם לסעיף 2(א) (3) לכללי שירות המדינה (מינויים) (סייגים בקרבה משפחתית), תשס"ח-2007 אין למנות ראש יחידה מנהלית (כמו היועץ המשפטי לממשלה) שהינו קרוב משפחה של השר/ה באותו משרד. ואולם מכיוון שבענייננו כנראה מדובר בקרבת משפחה רחוקה כי אז היא אינה נכללת  בהגדרת "קרוב משפחה" בכללים הנ"ל ולכן אינה אסורה.

ואולם כאשר הציר המשפחתי המרכזי והיוזם של כל המינויים הללו כמו עוד מינויים רבים אחרים בשירות הציבורי הבכיר ובלשכת ראש הממשלה בפרט  הינו ראש המאפיה הישראלית – מיכה גבאי, כי אז ניתן להבין את המסוכנות לשלטון החוק בעצם טיפולו של היועץ המשפטי הנוכחי בעניינו של בנימין נתניהו אשר עו"ד מיכה גבאי הינו מבאי ביתו הקבועים.

ואולם חומרת הדברים הגדולה הינה ביכולתה של המאפיה הישראלית לשלוט הן בסדר היום של בית המשפט העליון והן בתוצאות פסקי הדין.


ע"פ 7939/10 זדורוב נ. מדינת ישראל
המידע שנמסר לי לגבי תיק זה ממקור אמין ביותר הוא כי כב' השופט צ. זילברטל נסחט בתיק זה על ידי המאפיה ואולץ לתן את פסק דינו אשר הרשיע את זדורוב (והצטרפה אל דעתו של כב' השופט דנציגר). כתוצאה מכך הודיע השופט כחודשיים לאחר פסק הדין על הקדמת פרישתו.


קריאה לשומרי הסף לפעול לחילוץ מערכת המשפט מידיהם של גורמים פליליים
נוכח כל האמור והמפורט לעיל, ראשית הנני מבקש מכבודם לבצע בדיקה מידית של האירועים בתיק בג"צ 732/17 , לדאוג לביטול ההחלטה שניתנה שלא כדין ואגב סחיטה של כב' השופט ס. ג'ובראן וכן ולהתיר את סיומו של ההליך כדין, כפי שהתבטא הסופר והפובליציסט אמיל זולא בעטיה של פרשת דרייפוס "האמת יצאה לדרך, שום דבר לא יוכל לעצור אותה כעת".

ואולם נוכח כל העניינים שפורטו לעיל, שמשמעותם הינה השתלטות הפשע המאורגן על בית המשפט העליון, הנני סבור, כעו"ד וכקצין בית המשפט אשר נלחם מזה מספר שנים לשמירת שלטון החוק כאשר הוא "חשוף בצריח", כי יש לכנס אסיפה של שופטי בית המשפט העליון על מנת לשקול מתן הודעה על כוונה להתפטרות קולקטיבית בתוך שנים עשר חודשים (או תקופה דומה) וזאת אם לא יתבצעו שינויי המשטר הדרושים ליצירת , בלמים ואיזונים של בית המשפט והכנסת אל מול הרשות המבצעת, וזאת לצורך אבטחת עצמאותו של בית המשפט העליון ושופטיו ושל המערכת המשפטית כולה, מפני הפשיעה המאורגנת.

כידוע בהתאם לחוק יסודות השפיטה – תש"ם- 1980  אין על השופט מרות זולת מרותו של הדין וכל שופט מתחייב בעת השבעתו לא להטות דין ולא להכיר פנים. נכון להיום אין באפשרות שופטי בית המשפט העליון לעמוד בהתחייבותם זו וזאת נוכח הכוח, העוצמה והחדירה של הפשיעה המאורגנת אל רשות הפרט של האזרחים בכלל ושל השופטים בפרט, והכול תוך שיתוף פעולה מצידה של הרשות המבצעת.

הימנעות מנקיטת פעולה דרסטית על ידי שופטי בית המשפט העליון כמו גם על ידי מבקר המדינה, בהיותכם שומרי הסף הבלתי מוטים, לצורך מיגור הפשיעה המאורגנת ואבטחת עצמאות מערכת המשפט הינה אישור מכללא לביטול חוק יסודות המשפט אגב קבלת מרות אחרת זולת מרותו של הדין והסכמה מכללא להטות דין ולהימנע ממשפט צדק הגם שהדבר לא נעשה מבחירה אלא מאילוץ .

מכתבי זה נשלח כמכתב גלוי, בשל העובדה כי "אור השמש" כידוע הינו המחטא הטוב ביותר של השחיתות השלטונית ובמיוחד נוכח העובדה כי היקף מעשי השחיתות אשר פשו הן במערכת המשפט והן בממסד הישראלי בכלל, בתקופה זו הינו חסר תקדים, כפי שגם משתקף במכתבי זה, ועל כן ללא גיבוי ציבורי למהלך רדיקלי של שיקום שלטון החוק נידונה מדינתנו הצעירה אשר נבנתה ביזע ובדם בנינו, לאבדון ולחורבן.

                                                                                   בכבוד רב

                                                                                   דוד לוי, עו"ד

11.3.2017

פרפורי הגסיסה האחרונים של הדמוקרטיה הישראלית


המאפיין המרכזי, כידוע, של משטר דמוקרטי הינו עיקרון הפרדת הרשויות ושמירת מערכת של איזונים ובלמים ביניהן. איך קרה שהמשטר הדמוקרטי בישראל הגיע לסוף דרכו כאשר הכנסת חדלה לשמש כגורם אפקטיבי המפקח ובולם את הרשות המבצעת (ממשלה)?.

ראשית תהליך הכרסום במעמדה של הכנסת החל ביום 18/03/2001 כאשר אריק שרון כראש ממשלה ביטל את סעיף 27 לחוק יסוד הממשלה אשר כידוע אפשר לכנסת ברוב של  שמונים חברי כנסת, ועל פי הצעה של ארבעים חברי כנסת להעביר את ראש הממשלה מתפקידו מכל נימוק שהוא. (מצורפים החוק הישן והחוק החדש).



במצב החדש שנוצר לאחר תיקון חוק יסוד הממשלה בשנת 2001 אמצעי הפיקוח האחרון אשר נותר בידי הכנסת על ראש הממשלה כמו גם על כל עובד ציבור עוגן בסעיפים   21  ו- 21א (א) לחוק יסוד הכנסת אשר העניקו לכנסת את הרשות לבחור ועדות קבועות וכן ועדות אד הוק- לצרכים מסוימים עם סמכויות מגוונות וכן לקבוע הוראות בדבר זימון ראש הממשלה וכל עובד ציבור אחר לצורך חקירה, תשאול וקבלת מידע, ואף לאשר התקנת תקנות בדבר ענישה פלילית לעבירות שבוצעו על ידי כל  אזרח ישראלי לרבות כמובן ראש הממשלה. (מצורף להלן חוק יסוד הכנסת בנוסחו הקודם).

על פי המצב המשפטי האמור יכולה הייתה הכנסת למנות ועדה למשל לצורך חקירת ראש הממשלה, למסור בידיה סמכויות מסמכויות שונות לרבות השהיית ראש הממשלה ו/או העברתו מתפקידו במקרים הולמים. ביום 11/08/2016 קיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו שינוי בחוק יסוד הכנסת לפיו בטל סעיף 21א לחוק יסוד הכנסת אשר כאמור העניק לכנסת סמכות פיקוח ואישור על התקנת תקנות פליליות. (מצורף הקישור) https://www.nevo.co.il/law_word/Law14/law-2573.pdf

לכאורה נעשה התיקון הנ"ל בשל היות הסעיף הנ"ל מיותר שכן את סמכות הפיקוח של הכנסת על חקיקה פלילית קובע גם סעיף 2 לחוק העונשין התשל"ז- 1977. ואולם הוועדה המאשרת התקנת תקנות פליליות על פי חוק העונשין, הינה ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, אשר בה לקואליציה יש רוב (או ועדה אחרת הנקבעת ע"י ועדת הכנסת אשר גם בה יש לקואליציה רוב), בעוד הסעיף שבוטל (21 א) ביחד עם סעיף 21 לחוק יסוד הכנסת אפשרו לכנסת למנות וועדה אד הוק -לצרכים מסוימים("ועדה מועדות הכנסת אשר הנושא נמצא בתחום טיפולה" כלשון הסעיף שבוטל) לצורך פקוח, אישור והתקנת תקנות בדבר ענישה פלילית, לרבות השהייה והעברת ראש הממשלה מתפקידו, וכל זאת בוועדה אשר בה לא בהכרח יהיה רוב לקואליציה (כגון ועדת חוץ ובטחון או ועדת הכלכלה).


עיננו הרואות כי תהליך הכרסום במעמדה , בכוחה ובסמכויותיה של הכנסת החל בשנת 2001 עת ביטל אריאל שרון את סמכות הכנסת להעביר את ראש הממשלה מתפקידו (מכל סיבה שהיא) והמשכה בביטול סמכות הפיקוח של ועדות אד הוק- לצרכים מסוימים של הכנסת על הרשות המבצעת לרבות ראש הממשלה, באמצעות התקנת תקנות וקביעת הוראות עונשיות בנוגע לכל עובד ציבור ולרבות הוראה להשהיית ראש הממשלה או כל עובד ציבור אחר.