הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

9.6.2017

תוצאות הבחירות להסתדרות זוייפו בחדירה למחשב וועדת הבחירות- הזוכה האמיתית שלי יחימוביץ

שומרי הסף האזרחיים על המשמר
ושוב חברים אנו נפתח כאן בתודה לשומרי הסף האזרחיים שלנו הנמצאים בכל צומת דרכים אזרחית חשובה, ואשר גמרו אומר לחסל את השחיתות השלטונית. ובכן האינפורמציה שנמסרה לנו הינה ברורה ומדויקת ולפיה הבחירות להסתדרות זויפו בהונאת מחשב כפי שיוסבר כאן, והזוכה האמיתית הינה שלי יחימוביץ. 

שיטת הזיוף הונאת מחשב  ושיחרור "פתיון" כהסוואה 
איך בוצע הזיוף? כאן צריך להבין שפעולת זיוף בחירות מבוססת על שני אדנים. האחד כמובן האמצעי אשר שימש לזיוף התוצאות ובענייננו הונאת מחשב. האדן השני הוא "פעולת ההסוואה" אשר היא למעשה "fake news" אך תפקידה להתחזות כמעשה ההונאה עצמו וזאת על מנת "למשוך את האש" של הנפגע למידע השגוי אשר נראה לכאורה כזיוף. המטרה כמובן במעשה ההסוואה הוא למקד את המפסיד ב"זיוף המדומה" (במקרה הנדון איחור מוגזם בהגעה של מספר קלפיות למטה הבחירות) כדי שהבירור לגופו בסופו של דבר (כגון בעתירה המשפטית שהוגשה על ידי יחימוביץ) יוביל לכך שהטיעון לגבי זיוף הבחירות יתברר כשגוי ובכך למעשה יינתן הכשר משפטי לבחירות שזויפו בשיטה שונה לגמרי.



הבקרה ועיבוד המידע בבחירות היה ממוחשב
איך אם כך בוצעה הונאת הבחירות הממוחשבת בבחירות להסתדרות? שהרי ועדת הבחירות המרכזית של ההסתדרות השתדלה להימנע מבחירות ממוחשבות וזאת נוכח התקלות שהיו בבחירות ממוחשבות בפריימריס של הליכוד והעבודה?
ואולם זאת לדעת, שהגם שהבחירות עצמן – קרי שלשול פתקי הצבעה לתיבות היה באופן ידני, עדיין הבקרה ועיבוד המידע של ההצבעה בקלפיות נעשה על ידי מערכת המחשבים. (מצורף קישור)

השליטה בקביעת נוהלי הבחירות בידי ניסנקורן 
מי אם כך קובע כיצד יעשה עיבוד המידע? ומי בפועל יבצע אותו? כאן אנו נדרשים לסעיף 6.5 של חוקת ההסתדרות הקובע שועדת הבחירות המרכזית אשר כמובן לאנשי ניסנקורן יש בה רוב, היא " מוסמכת להסדיר את כל הדרוש לביצוע בחירות אלה ובכלל זה ליתן הוראות משלימות ולקבוע כל נוהל ומועד הנדרש לביצוע הבחירות".

שיטת הזיוף - משלוח אי מייל עם "סוס טרוייאני"
אז איך אם כן בוצע זיוף תוצאות הבחירות באמצעות חדירה למערכת המיחשוב? ובכן השיטה הינה מאוד פשוטה. האקרים -המאפיה הישראלית אשר מכתיבה כיום את כל סדר היום הציבורי במדינה- שולחים אימייל פשוט לועדת הבחירות וכל מה שצריך לבצע, איש הבקרה של ועדת הבחירות (משתף פעולה כמובן) הוא לקבל את האי מייל ועל ידי כך הוא מוריד "סוס טרויאני" אשר מאפשר למאפיה להשתלט על המחשב מרחוק. (מצורפים קישורים)

מחנה יחימוביץ "בלע" את הפיתיון
אז אמנם מחנה שלי יחימוביץ ידע שנעשה זיוף של הבחירות, נוכח ההיכרות עם מה שקרה בשטח, ולכן הוגשה עתירה לבית המשפט בעניין, אלא שטעותו של המחנה היא שהוא "בלע" את "הפיתיון" שהוטמן לו בצורה של "איחור מוגזם" בהובלת הקלפיות למטה הבחירות(כגון הגעה של הקלפיות מחיפה רק למחרת היום). 

 עכשיו טלו מצב שבית המשפט יורה על בחירות חדשות בחיפה למשל. האם לדעתכם האקרים  זייפו את תוצאות הבחירות בחיפה באותה קלפי, כלומר קלקלו את "מעשה ההסוואה" שלהם?! אם הינכם חושבים כך כי אז אינכם מעריכים נכונה את יכולותיה הקוגנטיביות של המאפיה הישראלית


בשלב זה אין זה מאוחר והמלצתנו למחנה שלי יחימוביץ בהסתדרות לתקן את נוסח העתירה שהוגשה לבית המשפט ולהיעזר לשם כך במומחה סייבר וזאת  כדי שהצדק ייעשה. 

4 תגובות:

  1. השחיתות שולטת בפסגה.

    השבמחק
  2. זה היה שקוף וברור שיש זיופים. אך חבל שלא נלחמתם גם בבחירות לכנסת שהיו בה זיופים והוסיפו 8 מנדטים לליכוד.

    השבמחק
  3. מזכיר את התופעה שהתגלתה בבחירות האחרונות כאשר ב20 דקות האחרונות של הספירה המחשב הראה ספירה מוגזמת ובלתי מוסברת של קולות הליכוד וכך הליכוד ניצח בבחירות.כנראה שאותה שיטה הופעלה בבחירות להיו"ר ההסתדרות. צריך להקים ועדת חקירה של מומחי האקרים לשתי התופעות המבישות האלה.

    השבמחק
  4. עצוב שדווקא שלי יחימוביץ' המיסכנה טעמה בקטנה ,מה שהתושבים במדינה עוברים יום יום, שחיתות נוראית של המאפיה המושחתת. המדינה עוברת שואה ולאף אחד בממשלה לא איכפת. כן גב' שלי יחמוביץ' יש במדינה מאפיה מושחתת ששולטת בה בכל המישורים. אנשים נעלמים וחלקם מאושפזים בכפיה(כאשר מדובר באנשים משכילים ובריאים בנפשם, ומדוע? כי רוצים וחומדים ברכושם וכספם ואין מי שייתערב ויזעק את זעקתם!) , בוזזים רכוש ללא כל בעיה , מזייפים מסמכים ממשלתיים ותעודות,הטיות בבתי המשפט, שופטים שהמאפיה שולטת בהם ובכלל בבתי המשפט ולאף אחד לא איכפת. אתם יושבים בכנסת ,הגיע הזמן לנקות את המדינה שלנו, בעבור מה בדיוק אתם מקבלים משכורות על חשבון הציבור? לא בכדי לשבת ולא לעשות דבר. המצב במדינה נעשה בלתי ניסבל והרבה בורחים מהמדינה.בסוף מי בדיוק יישאר במדינה? ומי יממן לכם משכורות ? הרי בקצב הזה רוב תושבי המדינה ייברחו מהמדינה.הבנת ח"כ שלי יחימוביץ' ,לקום מהר ולעשות מעשה, לפני שיהיה מאוחר...

    השבמחק